RSS Contact

2009. december 24., csütörtök

Karácsonyi iwiw üzenetek


Szenteste napján a következő üzeneteket kaptam ismerőseimtől az iwiwen:

A mai nap szebb,mint más,
a mai nap senki sem hibás.
A mai nap öntse el szívedet
a jóság és a szeretet, s ez
tartson ki ameddig lehet.

Karácsony szent napján megnyugszik a lélek
Égen és földön is angyalok zenélnek
Gyertyák gyúlnak sorra, mécsesek lobognak
Nyoma sincs bánatnak, szívünk összedobban!

Évente egyszer egy csodás téli éjjel, bűvös, titkos, álmok suhannak a szélben!
Mindenki házába boldogság költözik, szívünk örömmel megtelik!
Boldog karácsonyt!!!

2 megjegyzés:

Tóni bácsi írta...

„Ábrahám…. Megszólalt: Tudom, merész dolog, hogy szólok az én Uramnak!”(Móz.I.18:27.v.) A közbenjáró ima része Isten szuverén tervének! ha nem volnának szentek,,akik értünk imádkoznak, (természetesen arról van szó, hogy itt e földön, Istennek Megváltott gyermekei, az értünk való imádkozok azok) életünk végtelenül üresebb lenne, mint amilyen lehet így . Következésképpen a felelőssége, akik sohasem járnak közben, azok , akik ez által visszatartják az áldást az életükből, valóban megdöbbentő. A közbenjáró ima hanyag iránti hanyag magatartás abból fakad, hogy rosszul értelmezik annak kiindulópontját, szükségességét. Magától értetődőnek veszik sokan, hogy az imádság előkészület a munkára, holott az ima maga a munka, és alig hiszik el, amit a Biblia kijelent, hogy a közbenjáró ima által Isten a megváltás alapját teremti meg a Golgotán elvégzett munkájához, hogy eljusson ma is minden emberhez. Ez az Ő választott cselekvési módja. Hajlunk a saját értelmünkre,vagy építünk a szolgálatokra és elhagyják ezért sokan a közbenjáró imádságot, hagyva azt a lelkészekre, papokra. Ennek következtében ,míg sikerük van a külsőségekben, sikertelenek az öröké való dolgokban,mivel az örökkévalókban csak a hatékony ima által lehet sikerünk… Jézus Krisztus folytatja a közbenjárást értünk a mennyben: A Szent Szellem folytatja a közbenjárást bennünk ,a földön ,és nekünk az Isten szentjeinek folytatnunk kell a közbenjárást minden emberért. Thess.I.lev.5: 17-18.v….”Szüntelen imádkozzatok ,mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarta Jézus Krisztus által a ti javatokra !...” Ugye sokszor hallottuk már az emberektől :” Csak azt tehetem, hogy imádkozom!” Csak azt tehetem, hogy imádkozom? !! Ez annyi, mintha azt mondanánk egy halálosan éhes embernek:” csak azt tehetem,hogy neked ennivalót kínálok”, vagy egy betegnek: „Csak azt tehetem, hogy orvosságot adok, amely meggyógyít”vagy egy szegény gyermeknek:”Csak azt tehetem, hogy megveszem miben hiányod van, amit a legjobban szeretnél születésnapodra.” Az imádság kinyitja a menny ajtóit, és rendelkezésünkre bocsátja Isten hatalmát.(Jak, 4:2. ben olv) „Nem kapjátok meg, azért mert nem, kéritek.” Jézus Krisztus így szól:” És mindazt, amit hittel kértek imádságotokban, megkapjátok!”Mt.21:22. Sokan szeretnének tenni valamit Istenért, de kevesen akarnak órákat imádságban tölteni Isten előtt! Az imádkozás ellenkezik a természetes hajlamainkkal. Éppen ezért számít olyan sokat az imádkozás Isten szemében. A imádság természetellenes. Valójában természetfölötti! És Isten figyelme mindig ráirányul! Néha csodálkoznak egyesek, amikor ezt mondják a keresztyének: „Isten válaszolt imádságomra! Ezen azt értik, hogy Isten megadta nekik, amit kértek. Azonban ha Isten nem is teljesítené kérésünket, egyáltalán, vagy azonnal, Ő akkor is válaszolna imádságainkra, Elfelejtjük sok esetben, hogy a „nem” és a” várj „szintén válasz, akárcsak az „igen „!

Tóni bácsi írta...

„! Gyermekeink minden kérésére válaszolunk ugyebár. De mindig összhangban van azzal, amit akkor a legjobbnak gondolunk részükre. Isten ugyanígy tesz, kivéve, hogy válaszai mindig helyesek, jók és a legjobbak, míg a mieink esetleg nem voltak mindég ilyenek. És gondoljunk arra, hogy akár változtat helyzetünkön az imádság, akár nem, egy dolog bizonyos mindig: az ima megváltoztat minket! És ez a legfontosabb.





Nélküled?... Engem változtatsz meg és mindent- Te értem megteszed, és csodálatosan formálsz. Nem értem, nem látom át a Te tetteid mélységét, és nem tudom befogadni azt a bölcsességet és szeretetet, ami irányít Téged, amikor lehajolsz Hozzám, és mint egy Mérnök, a helyére illeszted életem szerte heverő építőkockáit. És már LÁTOK és már HISZEK és már képes vagyok ELHAGYNI a bűnt és magamhoz ÖLELNI mindazt, ami Tőled érkezik. Ezt csak TE tudod megtenni Uram, és ez olyan nagyon jó!
Vissza akarok térni oda, ahonnan kiestem: a Te fülembe lehelő közelségedbe, ami betölt és szinte megrészegít, ami megfordít és átalakít, ami nagyon nagyon békés és jó. Teljes elfogadás, teljes béke, teljes áldás, teljes szeretet: I_S_T_E_N. Nagyon szeretlek Uram, a Tiéd vagyok: eméssz el, használj engem, szólj, tisztíts és maradj az enyém MINDÖRÖKRE.
-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-
Köszönöm Uram, hogy jöhetek Hozzád szavak nélkül, jöhetek magyarázkodás nélkül, a helyzet felvázolása, bűnbakkeresés nélkül. Mert Te érted, Te mindent tudsz anélkül is. És Te nem utálsz meg az ezredszer elkövetett vétekért, és nem gyűlölsz meg azért, mert már megint azt mondtam, hogy Hozzád szeretnék hasonlítani, de a mindennapjaim meg vannak telve azzal, ami Tőled messze visz- olyan bűnös érzésekkel, gondolatokkal és hozzáállásokkal, amiket féltve őrzök és védek, mintha az lennék ÉN. Féltem a bűneimet a Te szemed elől, pedig ha megszabadulnék, ha átengednék MINDENT Neked, akkor nem veszteném el a személyiségemet, hanem éppen az lehetnék, akivé Te terveztél.
Olyan sok elszántság van bennem, de ha a vágyaim a Tiédet tükrözik, akkor a mindennapok miért állnak ennyire távol Tőled és a Te szentségedtől? Miért restülök meg a közeledésben, és a Veled való beszélgetésben? És miért nincs Benned semmi ítélkezés, hogyan tudsz mindenestül elfogadni, amikor én tele vagyok előítélettel és önteltséggel?? Máskor meg nem látom magam értékesnek és alulértékelem mindazt, ami Tőled jön. És azt mondom, nem jól vannak a dolgok úgy, ahogyan Tőled kaptam, mert nehéz, vagy mert reménytelen és megváltoztathatatlan a bennem és a körülöttem lévő helyzet. De Te mégis változtatsz

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,
Meglátogatsz időről időre. Amikor úgy tűnik, eltűnnek a kapaszkodók az életemben, akkor jössz. Mintha megéreznéd, hogy reménytelen és összezavarodott vagyok a világ dolgaitól. Hadd mondjam most el, hogy mennyire szeretlek. A szereteted olyan hatalmas: olyan csendesen és békességgel közelítesz, hogy lehetetlen visszautasítsalak, mert Rád van szükségem. Amikor nem jössz, kétségbeesek, mert szükségem van Rád. Ne hagyj el sosem, mert mindig érezni akarom ezt a kiszolgáltatottságot, amit a Neked való engedelmesség jelent. JÓ a közeledben lenni, és egyre jobb, ahogyan elmerülök benne.

Megjegyzés küldése